زنگ "نیکوکاری" در آموزشگاه های کهگیلویه وبویراحمد به صدا درآمد

خبرگزاری شبستان: همزمان با آغاز "جشن نیکوکاری" در سراسر کشور، زنگ نیکوکاری در مدارس و آموزشگاه های کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هادی زارع پور، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (14اسفند) در حاشیه اجرای زنگ نمادین "جشن نیکوکاری" که به نمایندگی از 787 آموزشگاه در مدرسه شبانه روزی کمایی مقدم با حضور مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد نواخته شد، در جمع خبرنگاران گفت: در راستای عمل به آموزه های دین مبین اسلام در خصوص کمک به هم نوع و فرهنگ سازی یاری رساندن به دیگران در میان نسل جدید، امروز زنگ "نیکوکاری" در سطح 787 آموزشگاه و پایگاه ثابت در استان به صدا درآمد.

زارع پور با بیان این که این جشن در همه مدارس برگزار خواهد شد، افزود: خواهش و توصیه ما به همه خانواده ها و اولیاء دانش آموزان، مدیران مدارس، همکاران فرهنگی و دانش آموزان این است که به کمک دانش آموزان نیازمند بشتابند، زیرا یکی از خوبی ها و زیبایی های دین ما محرومیت زدایی از جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که توانمند هستند و از نظر مالی توانایی دارند، کمک کنند تا در ایام عید خانواده های بی بضاعت و کسانی که از نظر مالی توانایی لازم را ندارند، شاد باشند.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که کمک هایی که دانش آموزان به این صندوق ها می ریزند پس از جمع آوری بین دانش آموزان نیازمند و مستحق همان مدارس تقسیم خواهد شد، تصریح کرد: ما هم در نظر داریم مدیرانی که تلاش بیشتری در زمینه جمع آوری کمک های دانش آموزان داشته باشند، مورد تشویق کتبی قرار دهیم.

زارع پور گفت: در مدارس نیز به فراخور وضعیت خود همکاران فرهنگی، مربیان پرورشی و آموزشی ما تلاش می کنند که این فرهنگ کمک به دیگران و فرهنگ تعاون و همکاری با دیگران به فرزندان و دانش آموزان منتقل شود.

پایان پیام/

کد خبر 349716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha