تالش آماده برگزاری جشن نیکوکاری/ ساماندهی 35 پایگاه ثابت و سیار

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تالش گفت: این نهاد آماده برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در شهرستان تالش است.

ایرج فرج زاده، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش با بیبان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: مراسم جشن نیکوکاری در تالش از 14 اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 16 اسفندماه در این شهرستان ادامه دارد.


وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در شهرستان تالش با شعار توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرشور نیکوکاران برگزار می‌شود، افزود: برای جشن نیکوکاری تالش 5 پایگاه ثابت و 30 پایگاه سیار در نظر گرفته شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش ادامه داد: پایگاه‌های ثابت در میدان بانک ملی و خیابان سعدی شهر تالش و جنب مسجد جامع لیسار و شهر اسالم بر پا می‌شوند.


فرج زاده با اشاره به اینکه 24 هزار پاکت جهت جمع آوری کمک‌ها بین دانش آموزان و فرهنگیان تالش توزیع شده است، تصریح کرد: پایگاه های سیار کمیته امداد امام(ره) تالش 14 اسفند در سطح مدارس حضور می‌یابند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و فرهنگیان تالش را جمع آوری می‌کنند.


وی ادامه داد: روز جمعه 16 اسفند نیز عوامل کمیته امداد امام(ره) تالش با همکاری سپاه و بسیج در مساجد جامع شهر تالش، مسجد محمدیه اهل تسنن تالش، فارغ الاعظم، مسجد فاروغی سکینه آباد اسالم و مسجد خاله سرای 57 حضور یافته و کمک‌های نمازگزاران به نیازمندان و محرومین جامعه را جمع آوری می‌کنند.


فرج زاده با اعلام شماره حساب 132301037111 بانک سپه برای جذب کمک‌های آن دسته از نیکوکارانی که در روز موعود موفق به کمک نشدند، از عموم افراد خیر و نوع دوست دعوت کرد تا کمک‌های خود را در حمایت‌ نیازمندان به این شماره حساب واریز کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 348645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha