جوانان و دانشگاهیان و حوزویان رسالت عظیمی بر دوش دارند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جوانان، به خصوص دانشگاهیان و حوزویان رسالت عظیمی در عصر حاضر به دوش دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مقاله ای راجع به جوانان ضمن تاکید بر بهره گیری جوانان از تمام فرصت ها گفت: بدون تردید جوانان، رسالت عظیمی در عصر حاضر به دوش دارند که توجه به ابعاد نورانی و ماندگار آن برکات فراوانی برای امروز و آینده منطقه و دنیای اسلام و جهان بشریت را رقم خواهد زد.

 

وی افزود: این امر موجب خواهد شد تا فرهنگ و تمدن اسلامی احیاء شود و زمینه مجد و عظمت مجدد دنیای اسلام فراهم شود و دست شیاطین غربی و صهیونیستی و مزدوران آنها و مرتجعان منطقه از سر ملت های مسلمان کوتاه شود.

 

امام جمعه اراک اضافه کرد: از لحاظ شاخص های تعالی بخش قرآنی در تراز بالا و افق امید بخش قرار گیرد و جاذبه معنویت، اخلاق و عدالت و عزت و اقتدار و پیشرفت و شکوفایی این امت بزرگ چشم ها را خیره و دلها را مجذوب و عقلها را به حیرت و تسلیم وا دارد و قلوب انسانها را تسخیر نماید.

 

آیت الله دری نجف آبادی خطاب به جوانان افزود: شما عزیزان باید در جهت خیر و صواب و ثواب و قرب الی الله کوشا بوده و دچار غفلت و جهالت و غرور نشوید٬ فرصت ها و عمر و جوانی را قدر بشناسند و از تمامی ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده و بهره فراوان ببرید.

 

وی ادامه داد: اکنون با توجه به تحولات جاری در منطقه و جهان و بیداری اسلامی ضرورت دارد تا نسل جوان ما مجدداً حیات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و علمی و شخصیت عمیق الهی و تاثیرگذار خود را باز تعریف نموده و برای طی مدارج کمال و حضور فعال و سازنده و موثر در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی نقش آفرین در حیات جوامع اسلامی با پای همت و ایمان و صلابت و شجاعت به پا خیزد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: ملت ایران به ویژه نسل جوان و‌آینده ساز این مرز و بوم در این راه از سختی ها و برچسب ها نترسد و نهراسد و با ترسیم نقشه راه و آگاهی نسبت به اهداف و آرمانهای بلند امام راحل و شهداء گرامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای تحقق رسالت عظیم الهی و ارزشمند خود قیام کند و با امید به خداوند متعال و توکل بر ذات اقدس احدیت و توسل به ذیل عنایات ائمه هدی (ع) و امام عصر (ارواحنا فداه) و تلاش همه جانبه و صبر و مقاومت در راه حق، مجاهدت و فداکاری نماید و نترسیم و اندوهگین نباشیم که خدا با ماست.


پایان پیام/

 

کد خبر 254739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha