شرکت گسترده امروز مردم در انتخابات شکست توطئه‌های دشمن است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: شرکت گسترده امروز مردم در انتخابات شکست توطئه‌های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: منتخبین این انتخابات باید با برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

 

وی افزود: ملت بزرگ ایران با حضور همه جانبه خود در پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که دست دشمن را از کشور قطع کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی و تبلیغات آن‌ها علیه ایران را رسوا خواهند کرد.


آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ثابت می‌کنند که پای خون شهدا و آرمان شهدا ایستاده‌اند.

 

وی افزود: مردم آگاه و بصیر ایران امروز در روز جمعه و روز انتظار فرج مهدی موعود با حضوری پر شکوه در انتخابات بار دیگر با رهبر معظم و امام خمینی (ره) و شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: 22 خرداد امسال بیش از یک هزار نفر از اقشار مختلف این استان با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند که این یک افتخار بزرگ است.


نشست با آیت الله نوری همدانی با مردم استان مرکزی، هفته جهاد کشاورزی، تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل از دیگر محورهای خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته اراک بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 263572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha