برگزاری کارگاه آموزشی"زن، حماسه ساز سیاست و اقتصاد" در گیلان

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری کارگاه آموزشی"زن، حماسه ساز سیاست و اقتصاد" خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با حضور جمعی از بانوان فرهیخته استان در هفته زن برگزار می‌شود.

 نزاکت آلیانی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت ولادت فاطمه زهرا(س) به خبرنگار شبستان گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی نمونه برای تمامی زنان و دختران عالم است.
 
وی از برگزاری کارگاه آموزشی"زن، حماسه ساز سیاست و اقتصاد" در تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی با حضور جمعی از بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی استان در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر برگزار می‌شود.


آلیانی، تبیین نقش زن در ارتقاء فرهنگ جامعه را از مهم‎ترین اهداف این کارگاه آموزشی عنوان و تصریح کرد: بررسی نقش زن در سیاست و اقتصاد جامعه و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی با استناد بر زندگی زنان بزرگ اسلام همچون حضرت فاطمه زهرا (س) و دیگر زنان تاریخ از دیگر اهداف این نشست است.


مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: این نشست‌های کارگاهی در مناسبت‌های مختلف نیز با حضور بانوان فرهیخته و فعلان فرهنگی به صورت مستمر و منظم برگزار می شود.


گفتنی است، در این کارگاه آموزشی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان و نقی پور، استاد حوزه و دانشگاه و عضو جمعیت بانوان فرهیخته استان سخنرانی خواهند کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 248303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha