زنان نقش موثری برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه بانوان فرهیخته استان در سنندج، نقش زنان را بری مقابله با جنگ نرم دشمنان موثر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، امروز(14 اسفند) در جلسه بانوان فرهیخته استان که در سازمان تبلیغات اسلامی سنندج تشکیل شد، با بیان اینکه زنان نقش موثری برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند، گفت: بانوان جامعه دینی و اسلامی با حرکت در این راستا می‌توانند مانع ترویج بی‌بند و باری شوند.


وی افزود: امروز جبهه عظیم فرهنگی مانند سیل به راه افتاده و آثارش به گونه‌ای است که تا بخواهیم به خود بیاییم گرفتار و در آن غرق شده‌ایم، لذا باید مسیر درست را بشناسیم و در راستای هدایت اقشار جامعه در این مسیر تلاش کنیم.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: زنان به عنوان نیمی از جامعه که تاثیرگذار بر نیم دیگر هستند و با توجه به نقش‌هایی مانند همسری، مادری و همین طور مشارکت‌های اجتماعی و غیره ضمن اینکه خودشان در مقابله با هجمه‌های دشمنان موثر هستند، می‌توانند با هدایت کوچکترین نهاد اجتماع که خانواده است، ایفای نقش کنند.


این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دلیل خصوصیت ذاتی خود همواره توسط دشمنان در ساحت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مورد تهدید قرار گرفته و خواهد گرفت، بنابراین باید همه ما هوشیارانه در برابر تهدیدات دشمنان عمل کنیم.


حجت‌الاسلام صفی‌یاری با اشاره به اینکه حجاب و عفاف باید اسلام را در برابر دشمنان حفظ کند، افزود: یکی از توطئه‌های نرم فرهنگی دشمنان ترویج بدحجابی در جامعه است که بانوان باید با رعایت این فریضه الهی و پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی حافظ این مرز و بوم در برابر جنگ نرم دشمنان باشند.


وی به تبیین جایگاه زن در جنگ نرم و تاثیرات مخرب آن در جامعه پرداخت و گفت: زن در خانواده و جامعه جایگاه مهم و ارزنده‌ای دارد و باید به دور از هرگونه آسیب و صدمه و با آرامش، امنیت لازم و آگاهی کامل به وظیفه خطیر خود عمل کند.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمنان اسلام و کینه دیرینه آنها نسبت به انقلاب اسلامی، ما باید مراقب جنگ نرم آنان و راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی باشیم، همچنین راه‌های مقابله با ترفندهای آنان را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم در برابر آنها ایستادگی کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 24834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha