زندگی سالم و سعادتمند در گرو پیروی از تعالیم انبیا است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: داشتن یک زندگی سالم و سعادتمند در گرو پیروی از تعالیم انبیا الهی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ صبح سه شنبه در دیدار با بانوان نمونه بسیجی و خواهران بسیجی ناحیه یک اراک که به مناسبت هفته زن برگزار شد٬ ضمن تبریک میلاد با سعادت فخر کائنات٬ حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: افراد جامعه اسلامی باید با توجه به زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) بازنگری در رفتار و برخوردهای خود داشته باشند تا بتوانند هر روز بیش از گذشته خود را به این بزرگواران نزدیک کنند.

 

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام زن و مادر یک وظیفه است و گفت: همه باید در این رابطه تلاش کنند٬ چرا که بانوان نقش موثری در تربیت فرزند و دفاع از ولایت دارند.

 

امام جمعه اراک همچنین با اشاره به نزدیکی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی گفت: همه باید با حضور در این حماسه سیاسی٬ شعور سیاسی خود را به نمایش بگذارند.


آیت الله دری نجف آبادی همچنین به نامگذاری سال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: افراد جامعه به ویژه بانوان نقش مهمی در تحقق این شعار دارند.


وی افزود: بانوان با رعایت الگوی مصرف٬ دوری از اسراف و صرفه جویی در مصرف حماسه اقتصادی را محقق و توطئه دشمنان را خنثی کنند.


پایان پیام/

کد خبر 248957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha