قدرتمند بودن نظام و انسجام نیروها راهی برای شکست دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: قدرتمند بودن نظام و انسجام نیروها راهی برای شکست دشمنان در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک (10 اردیبهشت) در دیداربا فرمانده سپاه روح الله و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی که در دفتر وی برگزار شد٬ قدرتمند بودن نظام و انسجام و نیروهای مسلح را برای شکستن شاخ آمریکا و اسرائیل در منطقه با اهمیت دانست.

 

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص بیداری اسلامی گفت: یکی از خطرناک ترین نکاتی که نهضت بیداری اسلامی را تهدید می کند، اختلاف افکنی است که از سوی سرویس های جاسوسی غرب و صهیونیزم دنبال می شود.


امام جمعه اراک٬ با اشاره به اینکه شرایط جهان اسلام شرایط سختی است از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران خواست تا با بالا بردن بصیرت و آگاهی خود و شناخت مسائل روز جبهه های سیاسی را مانند جبهه های جنگ اداره کنند.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اوضاع کنونی کشور سوریه خاطر نشان کرد: در حال حاضر یکصد هزار نفر کشته و بیش از 300 هزار میلیارد دلار خسارت حاصل جنگ و فتنه در آن کشور بود که هدف نظام سلطه شکسته شدن حلقه مقاومت است.


پایان پیام/

کد خبر 249086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha