بررسی پروژه ها و برنامه های دولت در چهارمین سفر رییس جمهور به گیلان

رییس جمهور در بدو سفر چهارم خود به گیلان گفت: ضمن دیدار با مردم ولایتمدار استان، وزرا و معاونین نیز در شورای اداری شهرستان ها شرکت و پیشرفت پروژه ها و برنامه ها را مورد بررسی قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور امروز(11 اردیبهشت) در بدو ورود خود به استان گیلان در فرودگاه رشت در جمع خبرنگاران، گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که بار دیگر توفیق سفر به استان گیلان را که مظهر نشاط، امید، بالندگی، تلاش و پیشرفت ملت ایران است، به من عطا فرمود.

 

وی گیلان را دیار مردمان مومن، خداجو و تلاشگر دانست و گفت: مردم گیلان مردمانی هستند که اندیشه ولایت علوی را، از منشا گرفته و در کل این سرزمین پراکنده کردند.

 

رییس جمهور همچنین افزود: مردمان استان گیلان اندیشمندان، عالمان، سیاستمداران و بزرگانی را در دامان خود تربیت و تقدیم ملت کرده است که همواره نقش آفرین بوده اند.

 

احمدی نژاد، گیلان را دیار کار، تولید، محبت و اخلاق دانست و ادامه داد: در سفر چهارم به این استان در رشت با مردم ولایتمدار دیدار کرده و وزرا و معاونین نیز در شورای اداری شهرستان ها شرکت و پیشرفت پروژه ها و برنامه ها را مورد بررسی قرار می دهند.

 

وی با اشاره به تشکیل کارگروه کشاورزی و صنعت و معدن در استان خاطر نشان کرد: در این کارگروه ها روند توسعه کشاورزی و صنعت و معدن استان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

رییس جمهور تصریح کرد: همچنین جلسه ای با نخبگان و جوانان غیور این دیار با نام حماسه حضور برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین به تشکیل جلسه هیات دولت در گیلان اشاره و افزود: در این جلسه مصوبات سفرهای قبلی بررسی و موانع و مشکلات برطرف می شود، ضمن اینکه پیشنهادات و نیازهای جدید استان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

احمدی نژاد در ادامه ابراز امیدواری کرد تا در این سفر موجب برکات بسیاری برای استان باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 249097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha