معلمان با تمام توان در راستای تربیت بشر تلاش می کنند

مدیر کل آموزش وپرورش استان مرکزی گفت: شغل معلمی شغلی دشوار اما در عین حال با ارزش است و معلمان با تمام توان در راستای تربیت بشریت تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی (14 اردیبهشت) در مراسم سپاس از معلم که در سالن اجتماعات مدرسه راهنمایی کوثر برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم گفت: معلمی شغل انبیا و اولیا الهی است که همواره در راستای تعلیم و تربیت انسان ها تلاش کرده اند.

 
کریم زاده ادامه داد: معلمان باید همه تلاش خود را در آگاهی دادن به نسل آینده و آشنایی دانش آموزان با خطر تهاجم فرهنگی بنمایند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه معلمی از شغل های بسیار گران بهاست، ادامه داد: معلمان عزیز باید قدر جایگاه و مقام خود را بدانند.

 

وی اظهار کرد: تعلیم و تربیت در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و معلمان باید در این عرصه به ارزش های اسلامی و قرآنی توجه ویژه داشته باشند.

 

کریم زاده با اشاره به اینکه شهید مطهری شخصیتی وارسته و انسانی آگاه است، ادامه داد: معلمان توجه جدی به اندیشه های این شهید بزرگوار داشته باشند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه با اشاره به پیشرفت علم و دانش در دنیا گفت: به همین منظور معلمان باید به علم روز دنیا آشنا بوده تا بتوانند پاسخگوی دانش آموزان باشند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از معلمان تجلیل شده و سرود سپاس معلم توسط دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه کوثر و به اجرا در آمد.


پایان پیام/

کد خبر 249957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha