معلمان کلاس درس را با ذکر وصیت نامه ای از شهدا آغاز کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران انتشار فرهنگ ایثار، شهادت و بسیجی را وظیفه همه و خاصه فرهنگیان دانست و به معلمان توصیه کرد: کلاس درس خود را با ذکر وصیت نامه ای از شهدا آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران در یادواره 28 شهدای فرهنگی شهرستان ساری با اشاره به نقش بسیج در عرصه های سیاسی و اجتماعی گفت: شالوده بسیج از سال 61 هجری بسته شد و قیام عاشورا نمونه کامل حرکت بسیجی در دفاع از ولایت است.

 

وی با بیان این که بسیج به هیچ عنوان یک نیروی مطلقا نظامی نیست، افزود: بسیج با رشادت های خود جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل نموده است.

 

حجت الاسلام گواهی داشتن تفکر بسیجی را لازمه بسیجی بودن عنوان کرد و گفت: بسیج امواج تفرقه و جدایی را از کشور برداشت.

 

وی با بیان این که شهدا امنیت و آزادی را به کشور هدیه نمودند، یاد آور شد: شهدا نه به دنبال نام، نه به دنبال نان بلکه به دنبال لقاءالله بودند و سند وفاداری و ولایت مداری مردم ایران هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با اعلام اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و قدرت های بزرگ جهان مجبور به پذیرش جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور تاثیر گذار در معادلات جهانی شده اند، تاکید کرد: همه این توفیقات با رشادت و فداکاری فرزندان این مرز و بوم بدست آمده است.

 

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، حجت الاسلام گواهی انتشار فرهنگ ایثار، شهادت و بسیجی را وظیفه همه و خاصه فرهنگیان دانست و به معلمان توصیه کرد: کلاس درس خود را با ذکر خاطره یا وصیت نامه ای از شهدا آغاز نمایند.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 319364

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha