فرهنگیان برای آموزش تربیت دانش آموزان قرآنی وارد خانه قرآن شوند

خبرگزاری شبستان: شبکه رادیویی قرآن با همکاری مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش مرحله سوم طرح آموزش ضمن خدمت معلمان و فرهنگیان را در قالب برنامه "خانه قرآن" اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با توجه به توفیق به دست آمده در اجرای دو مرحله از طرح آموزش ضمن خدمت معلمان و فرهنگیان در خصوص موضوعات قرآنی، در سال جدید تحصیلی نیز مرحله سوم برنامه "خانه قرآن" با محوریت چگونگی تدریس کتاب های قرآن آموزش و پرورش به فرهنگیان و بهره بیشتر دانش آموزان و خانواده آنها از 6 مهرماه اجرایی می شود.

برنامه "خانه قرآن" کاری از گروه قرآن و آموزش است که در سه مقطع تحصیلی با یازده کلاس درسی از شنبه تا پنجشنبه هرهفته ساعت 19 و 30 دقیقه برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن می رود.

در این برنامه به مدت 22هفته و درقالب 110 برنامه آموزشی به مدت25 دقیقه تدارک دیده شده است که باتوجه به جدیدالتالیف بودن کتاب های قرآن مدارس این بسته آموزشی از سوی رادیو قرآن به جامعه فرهنگیان هدیه می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو قرآن، علاقمندان می توانند از روز شنبه 6 مهرماه ساعت 19 و 30 دقیقه  برنامه "خانه قرآن" را به تهیه کنندگی احمدخالدی به مدت 30دقیقه برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز از رادیو قرآن بشنوند.

هفته اول این برنامه با حضور اساتید قرآنی چون وکیل، خراسانی، نباتی، کریمی و سیف به طور زنده تقدیم شنوندگان می شود.

پایان پیام/

کد خبر 296586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha