معلمان پیشگامان عرصه تعلیم و تربیت جامعه هستند

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، معلمان پیشگامان عرصه علم و تربیت جامعه دانست و گفت: حل مشکلات جامعه آموزشی و فرهنگی از دغدغه های مجلس نهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته(30تیر) در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: تمامی تکنیک ها و پیشرفت های علمی کشور اسلامی ایران در راستای آزاد شدن بشر از ظلم و جور است و دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران از خواب غفلت بیدار شده است .

 

وی تصریح کرد: شعاع نورانی اسلام ناب محمدی (ص) از کشور اسلامی ایران بر تمام جهان می تابد و ملت های ستمدیده جهان با تأسی از انقلاب اسلامی ایران در برابر حکام ستمگر خود قیام نموده اند.

 

حجت الاسلام ناصری، سعادت و پیشرفت در هر جامعه ای را مدیون آموزش و پرورش خواند و تأکید کرد: اکنون افکار نیروهای نخبه و علمی کشور که از سرچشمه وحی الهی سیراب شده تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و این نیروهای مومن و متعهد می توانند هرگاه اراده کنند همه چیز را خلق نمایند.

 

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که آینده سازان کشور در آموزش و پرورش تعلیم می بینند، افزود: باید چینش و جذب نیروها در آموزش و پرورش به گونه ای باشد که نخبگان در آن مشغول به فعالیت شوند و باید علاوه بر تخصص، تعهد نیز در سرلوحه فعالیت های کارکنان آموزش و پرورش باشد.

 

حجت الاسلام ناصری خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی به مردم و دانش آموزان، هدایت و بستر سازی اقشار مختلف مردم در راستای آرمان های انقلاب و فرامین مقام عظمای ولایت از اهداف آموزش و پرورش است.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به درخواست های جامعه فرهنگیان، از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات اقشار مختلف جامعه به ویژه معلمان که پیشگامان عرصه علم و تربیت جامعه هستند کوتاهی نخواهیم کرد و یکی از مهم ترین برنامه هایی که در مجلس پیگیری خواهد شد، حل مشکلات جامعه آموزشی و فرهنگی خواهد بود.


عیسی لطیفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل نیز در این نشست گفت: شهرستان بابل جایگاه ویژه ای در تربیت نیروی انسانی در استان وکشور داشته است، که اگر هم اکنون ویژگی ها و استعدادهای دانش آموزان کشف شود و مورد حمایت قرار گیرند، قطعا در آینده جامعه تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

 

وی، عرصه تعلیم و تربیت را یک زیرساخت برای توسعه کشور دانست و بیان کرد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به دنبال تربیت انسان متعالی که دارنده همه ویژگی های اخلاق و شایستگی انسان باشد، است.


لطیفی با اشاره به انواع توطئه دشمنان بر علیه نظام مقدس اسلامی ادامه داد: امروز بسیاری از حرکات و توطئه های دشمنان از سر درماندگی و عجز آنان در مقابل این ملت با رهبری های مقام معظم رهبری است .


وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: به خاطر همین عزت ایران اسلامی است که امروز کشورهای مسلمان ، نظام تحصیلی ما را الگوی خود قرار داده اند .


پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 275240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha