معلمان برای ارائه آموزش ها خود را به ابزارهای جدید مجهز کنند

معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان گفت: باید برای ارائه آموزش ها خود را به ابزارهای جدید که نیاز جامعه است، مجهز کرده و در ایفای هر چه بهتر نقش پیامبری تلاش کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان با اشاره به منزلت والای شهیدان، گفت: چه بسا مقام معلمی که شهدا را در جهت دفاع از ارزش های الهی تربیت کرده، بالاتر از شهادت باشد و معلمان باید تلاش زیادی برای این منزلت به کار گیرند.

کریم مهرشاد در خطاب به معلمان، تصریح کرد: شما باید به خودتان اعتماد کنید که می توانید هدایت انسان ها را به دست گرفته و می توانید جامعه را برای گام برداشتن به سمت ارزش های الهی هدایت کنید.


وی بیان کرد: سخت ترین کار به عهده انبیا بوده که بتوانند هدایت انسان ها را به عهده بگیرند و شما معلمان باید نقش خود را در این رسالت عظیم یعنی هدایت و ساخت انسان ها باور کنید.


معاون استاندار کرمان افزود: معلمان شما زمینه ساز انقلاب بزرگ اسلامی شدند که شما نیز باید نسل کنونی را برای پاسداری از این ارزش و هدایت مسیر انقلاب برای اتصال به حکومت امام عصر(عج) تربیت کنید.


وی تصریح کرد: باید برای ارائه آموزش ها خود را به ابزارهای جدید که نیاز جامعه است، مجهز کرده و در ایفای هر چه بهتر نقش پیامبری تلاش کنید.


مهرشاد گفت: زحمت معلمان در ارتقای کمالات انسانی و بالا رفتن درجه جمهوری اسلامی در همه زمینه ها مشهود است و باید تلاش شما در تحقق نامگذاری سال نیز ظهور و بروز پیدا کند و شما که تربیت پاک ترین نسل کشور در دستتان است، باید با دعوت همه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را تحقق ببخشید.


وی تاکید کرد: معلمان باید تلاش خود را برای تربیت نسل جوان گذاشته و ارزش های الهی را پرورش دهند، نسلی که نظرات و منویات مقام معظم رهبری را محقق کرده و موجب رضایت ایشان و رضایت امام زمان (عج) شوند.

 

وی گفت: اگر امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت های آنان و هدایت های مقام معظم رهبری بسیاری از مدارج علمی و قله ها را فتح کرده به خاطر تلاش معلمان و مجاهدت هایشان بوده است.


مهرشاد اظهار کرد: تلاش معلم باید تربیت کسانی باشد که ضامن سلامت جامعه توحیدی بوده و معلمان این کار را در صحنه های مختلف به ویژه حضور مملو جوانان در 8 سال دفاع مقدس برای تبعیت از امام زمان خود نشان دادند.

 

 پایان پیام/

کد خبر 251177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha