معلمان، افسران فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش از معلمان و فرهنگیان به عنوان افسران فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، شب گذشته (16اردیبهشت) در جمع دانشجو معلمان دانشگاه های پردیس فرهنگیان خراسان شمالی با بیان اینکه معلمان، افسران فرهنگی نظام هستند، گفت: معلمان در نظام تعلیم وتربیت باید با توجه به شرایط جامعه، میدان مقابله با تهدید ها وفتنه های دشمن را بشناسند و براساس نیاز نیروها و سنگر بانان تربیت را سازماندهی کنند.

 

حجت الاسلام دکترمحی الدین بهرام محمدیان، متذکر شد: با توجه به تحریم ها و تهدیدات دشمنان، امروز بیش از هر زمان دیگر کشور نیازمند افسران نخبه فرهنگی و با تدبیر است.

وی خاطر نشان کرد: وجود امنیت کامل کنونی کشور، نتیجه وجود فرماندهی آگاه و هوشیار در راس عرصه فرهنگی و هوشیاری و بصیرت افسران فرهنگی در جامعه است.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم اشاره ای به اهداف سند تحول در نظام جمهوری اسلامی ایران کرد و اظهار داشت: رسیدن به حیات طیبه مهم ترین هدف این سند است.
 

محمد وحیدی، معلمان را محور نظام تعلیم وتربیت دانست و تصریح کرد: اگر جامعه ای بخواهد رشد و ترقی داشته باشد می بایست به نظام تعلیم و تربیت توجه ویژه ای داشته باشد و معلم نیز محور وزیر بنای این نظام محسوب می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 251010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha