معلمان نمونه بسیجی ایلام تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: 14 نفر از معلمان نمونه بسیجی در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، یزدانخبش شریفی، مدیر کل آموزش و پرورش، ایلام صبح امروز ( 7 آذر) در مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسیجی، گفت: بسیج یک فرهنگ است که در ابعاد مختلف اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی معنا پیدا کرده است.


وی، افزود: فرهنگ و تفکر بسیج، ابعاد بسیار گسترده و فراگیری را داراست و باید مصادیق و شاخص های روشن آن به عنوان اولویت نخست مد نظر معلمان بسیجی قرار گیرد.


مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، تصریح کرد: بسیج برای تمام دنیا هم درس آموز و هم الگوست، خیلی از کشورها چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم حتی خیلی بد

ون اینکه اذعان کنند از نوع الگوی بسیج برای حل مسائل خود استفاده می کنند.


شریفی، با اشاره به ضرورت توسعه و ترویج بسیج و تفکر بسیجی در زمینه های علمی و آموزشی، تصریح کرد: اصولا کلمه بسیج به این معنای که امروز در جمهوری اسلامی هست در هیچ دایره المعارفی و لغت نامه ای نیامده است.


وی، خاطرنشان کرد: واژه بسیج با ابتکار امام ایجاد شد یعنی امام راحل بود که واژه بسیج را به این معنایی که هم اکنون در جمهوری اسلامی هست خلق کردند.


در این مراسم از 14 معلم نمونه بسیجی استان ایلام با حضور تنی چند از مسئولان سپاه امیر المومنین (ع) و بسیج فرهنگیان استان ایلام در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش ودر آخرین روز از هفته گرامیداشت تجلیل شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 317686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha