معلمان در گفتمان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیش قدم باشند

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان باید در این زمینه و در گفتمان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیش قدم باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان علیرضا خسروی در آیین تجلیل از فرهنگیان شهرستان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز معلم در سالن شهید مطهری گفت: سیاسی به این معنی نیست که وظیفه مان تا انتخابات آتی تمام می شود، حماسه سیاسی مربوط به زمان خاصی نیست و باید تکرار شود.


وی افزود: راهبرد کلان کشور در آموزش و پرورش، دانشگاه ها تعیین می شود و معلمان و استادان آموزش و پرورش و دانشگاه ها نقش بسیار مهم و اثر گذاری در جامعه دارند.


وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اضافه کرد: حماسه یعنی کاری ادامه دار،حماسه یعنی حماسه حسینی، حماسه هشت سال دفاع مقدس و باید همه در خلق این حماسه شرکت و نقش داشته باشند.


خسروی با اشاره به اینکه انتخابات اعتبار ملی و اعتماد ملی را به همراه دارد تصریح کرد: این مردم هستند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد می کنند و با حضور گسترده پای صندوق های رای و صحنه های مختلف سیاسی به نظام اسلامی اعتبار می بخشند.


وی تاکید کرد: این حضور مردم، شرایط جهان و جامعه را تغییر می دهد و تمام معاملات دشمنان و توطئه های آنها را خنثی می کند.


وی با بیان اینکه اشتباه است که فقط به مردم بگوییم در اقتصاد مقاومتی کمربندشان را محکم ببندند، افزود: مردم همیشه و در همه صحنه ها حماسه ساز بوده اند در بحث اقتصاد مقاومتی عده ای می گویند مردم کمربندهایشان را ببندند این اشتباه است،مسوولین هم باید کمرهمت ببندند و برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی تلاش کنند.


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در رابطه با مدارس غیرمستحکم، طرح های عمرانی، تحول بنیادین آموزش و پرورش و ... قدم های خوبی برداشته است و کمک های خوبی به آموزش وپرورش می کند.


در ادامه فرماندار سمنان و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان سمنان حماسه سیاسی را حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد دانست وفت: شهید مطهری مظهر ایثار و اخلاص بود و خدمات و تالیفات ایشان مورد تایید امام راحل بود به گونه ای که هنوز کتاب های این شهید ماندگار به عنوان کتاب های مرجع با موضوعات روز، مورد استفاده محافل دانشگاهی و حوزوی است.


حسن سعدالدین با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگیان و اثرگذاری این قشر بزرگ در جامعه، معلمین را هدایت گران افکار و اندیشه های جامعه و تعلیم و تربیت نسل های آتی کشور دانست.


سعدالدین با تجلیل از زحمات بدون چشمداشت فرهنگیان در آموزش و پرورش فرزندان نظام هوشیاری کامل به همراه بصیرت را در برهه کنونی یکی از مهمترین عوامل رویارویی با تلاش های دشمنان برای به حاشیه کشاندن انتخابات دانست.


وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش به عنوان نهادی موثر در برگزاری مراحل مختلف انتخابات ازجمله عضویت فرهنگیان به عنوان معتمدان مردم در هیات اجرایی، هیات نظارت و هیات های بازرسی و اعضای شعب مصداقی بر این است.


وی خلق حماسه در انتخابات خرداد را لازمه اهتمام فرهنگیان دانست و گفت: با تلاش همگان و به ویژه فرهنگیان در جلب مشارکت حداکثری و با حضور مردم در پای صندوق های رای ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری سیلی محکم به دشمنان نظام برای چندمین بار خواهیم زد.


سعدالدین با اشاره به اهمیت حماسه اقتصادی و دستاویز قراردادن تحریم اقتصادی و فشار به اقشار مختلف مردم با هدف کمرنگ کردن و دلسردی مردم برای حضور در انتخابات اظهار داشت: ایجاد تزلزل در اعتقادات و اندیشه های مردم و بروز و بزرگ نمایی نارضایتی و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت و حضور در انتخابات را از اهداف اصلی دشمنان تا قبل از انتخابات است.

 

پایان پیام/

کد خبر 250173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha