معلمان عاشقانه در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: معلمان عاشقانه در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی(15 اردیبهشت) در همایش تجلیل از معلمان نمونه که در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد٬ ضمن تقدیر از تلاش های معلمان گفت: معلمان برای پرورش آینده سازان ایران اسلامی عاشقانه تلاش می کنند و تمام توان خود را برای تربیت نیروهای متعهد برای آینده بکار می گیرند.


وی با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیا و اولیای الهی است٬ افزود: معلمان ادامه دهنده راه انبیا هستند و باید برای این امر به خود ببالند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه مدیران، مسوولان، نخبگان و همه افرادی که امروز دارای پست و مقام هستند و به جایگاه رفیع رسیده اند، گفت: این عزیزان٬ ثمره کار و تلاش مردان و زنانی هستند که همچون شمع برای نشان دادن راه درست زندگی و تعلیم و تربیت به دانش آموزان سوختند وسبب رسیدن دانش آموزان خود به مدارج بالا شدند.

 

ابوالقاسم نصراللهی٬ معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: عدالت ورزی، خلوص نیت، تواضع، گذشت و فروتنی از مهمترین ویژگی هایی است که معلمان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه معلمان باید همه تلاش خود را در پرورش انسان های مومن، شایسته و خلاق به کار گیرند٬ خاطر نشان کرد: معلمان در راستای هدایت و آگاهی جامعه گام برمی دارند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی اضافه کرد: معلمان در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز نقش بسیار موثری برعهده دارند و باید در این راستا همه تلاش خود را به کار گیرند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و جمعی از مسوولان و معلمان برگزار شد٬ از دو معلم نمونه در سطح کشور، 36 معلم در قالب استانی و 337 معلم به صورت نمونه منطقه ای با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 250500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha