بازید فعالان کانون‌های مساجد استان اصفهان از نمایشگاه کتاب تهران

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از بازید ائمه جماعات، مدیران مسئول و کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار شبستان گفت: بیش از 170 نفر از ائمه جماعات، مدیران مسئول و کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان فردا از نمایشگاه کتاب تهران بازید می کنند.

 

وی ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با تازه های انتشار کتاب را از مهمترین اهداف برگزاری این بازدید عنوان کرد و افزود: بن خرید کتاب نیز به این دسته از بازدید کنندگان از نمایشگاه اختصاص داده شده تا بهره برداری از این نمایشگاه افزایش یابد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در بخش کتاب و کتابخوانی، بیان داشت: گسترش کتابخانه های باز و بسته مساجد و برگزاری مسابقات کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی انجام می شود.

 

وی ادامه داد: بازدید از نمایشگاه های کتاب در ترویج کتاب و کتابخوانی موثر است و زمینه ترویج این فعالیت ها همراه با افزایش آگاهی فعالان فرهنگی کانون ها فراهم می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 250617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha