هتک حرمت به بارگاه حجر بن عدی عملی دور از منطق و عقل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با محکوم کردن اقدام وهابیت در هتک حرمت به بارگاه حجر به عدی گفت: این اقدام وهابیون نماد بازر ضعف آنهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلغیات اسلامی لرستان با محکوم کردن هتک حرمت وهابیت به صحابی نبی مکرم اسلام(ص) گفت: این اقدام نماد بازر ضعف و درماندگی واهابیون است.


وی با بیان اینکه هتک حرمت به بارگاه حجر بن عدی عملی دور از منطق و عقل است، افزود: در همه ادیان و ملل جان انسان ها و اموات محترم است و کسی معترض قبور اموات نمی شود.


حجت الاسلام خادمی اظهار داشت: از نظر منابع دینی چه در نزد تشیع و چه در نزد تسنن این عمل وهابیت در هتک حرمت به بارگاه حجر بن عدی عملی دور از منطق و عقل است.

 

وی با بیان اینکه حجر بن عدی از صحابی پیامبراکرم(ص) و امام علی(ع) بوده و وی در نزد اهل تسنن و اهل شیعه محترم است، اضافه کرد: صهیونیست ها در پشت پرده این هتک حرمت قرار دارند و آنها خواسته اند با این حرکت که به دست وهابیت انجام گرفته بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند و با مشغول کردن مسلمانان، آنها را از دشمن اصلی یعنی اسرائیل و آمریکا غافل سازند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: اینها اگر دستشان برسد و قدرت داشته باشند حتی به قبر مطهر نبی مکرم اسلام(ص) هم رحم نمی کنند و امروز افرادی که قبر حجر بن عدی صحابی پیامبر اکرم(ص) را تخریب کردند فرزندان همان کسانی هستند که در گذشته مرتکب اهانت ها به قبور مطهر ائمه اطهار(ع) شدند.

 

وی بیان داشت: وهابیت معتقد است انسان که می میرد رابطه او با عالم معنا قطع می شود که این اعتقاد مخالف نص صریح قرآن است چنان که مشاهده شده بدن مطهر حجر بن عدی همچنان تازه بوده و این درس عبرتی برای وهابیت است.

 

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه این اولین و آخرین بار نیست که وهابیت مرتکب این چنین اعمال ضد اخلاق و انسانیت می، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید بیدار و هوشیار باشند و این فرقه مشرک را از فضای اسلام بیرون برانند.

 

بنا بر این گزارش، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهارکرد: باید مسلمانان در این خصوص آگاهی داده شود تا نسبت به این عمل اظهار تنفر و بیزاری کنند، نفرت ها و انزجارها باید متوجه مرکز اصلی این هتک حرمت یعنی آمریکا و اسرائیل شود چراکه وهابیت دست نشانده و پرورده خود صهیونیست و آمریکا و انگلیس است.


پایان پیام/

کد خبر 250676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha