اقدامات وهابیت چراغ سبز است به صهیونیزم

امروز بر همه مسلمانان آگاه، واضح است که هدف طراحان این گونه اعمال وحشیانه که توسط گروه‌های تکفیری و تروریست‌های وهابی انجام می‌گیرد، نشان دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پزشکی، کانون اندیشه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، کانون های قرآن و عترت (ع)، هیئات مذهبی و شورای فرهنگی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه مشترکی تخریب آرامگاه حجربن عدی و هتک حرمت صاحبه پیامبر(ص) را محکوم کردند.

متن این بیانه به شرح ذیل است:
"بسم الله الرحمن الرحیم

هتک حرمت زنجیره‌ای مراقد و بقاع متبرکه و اماکن مقدسه مسلمانان و تجاوز و توهین به عزت و کرامت صالحان ، صحابه و اهل بیت پیامبر اکرم (ص) فتنه‌ای است قدیمی که از زمان اعلام موجودیت تفکر وهابی- صهیونیستی در آغاز قرن نوزدهم در عربستان آغاز شد.
امروز بر همه مسلمانان آگاه، واضح و مبرهن است که هدف طراحان این گونه اعمال وحشیانه که توسط گروه‌های تکفیری و تروریست‌های وهابی انجام می‌گیرد، نشان دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجد الاقصی و از بین بردن وحدت مسلمانان به ویژه پس از جنبش عظیم بیداری اسلامی است.
تروریست های تکفیری به مرقد مطهر حجر بن عدی از صحابه کرام و سرداران سپاه امیرالمؤمنین(ع) که زیارتگاه همه عاشقان اهل بیت نبوت و رسالت(ص) (از برادران شیعه و سنی) بوده است، در منطقه « مَرجِ العذراء» در نزدیکی دمشق حمله کرده قبر او را نبش نمودند.
ما این جنایت بزرگ را شدیدآ محکوم مى‌کنیم و هرگز جامعه اسلامى مخصوصآ شیعیان جهان آن را فراموش نخواهند کرد و قطعآ این جنایتکاران کوردل به زودى به سزاى اعمالشان خواهند رسید.
و به حامیان آنها از دولتمردان ترکیه و عربستان سعودى و قطر گرفته تا آمریکا و اسرائیل مى‌گوییم : «شرمتان باد از این جنایات زشت و ضد بشرىِ کسانى که شما از آنها حمایت مى‌کنید که با هیچ یک از معیارهاى انسانیت سازگار نیست.»"
شایان ذکر است، هفته گذشته تکفیری ها سوریه در اقدامی جنایتکارانه مزار حجر ابن عدی از صحابی پیامبر (ص) را نبش قبر کرده و جسد او را ربودند.

پایان پیام/

کد خبر 250840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha