دلنوشته دانش آموزان استان مرکزی به آقا امام رضا(ع)

نماینده بنیاد امام رضا(ع) در استان مرکزی گفت: دانش آموزان استان مرکزی دلنوشته ها و حرف های مگوی خود را با امام رضا(ع) در میان گذاشتند.

علیرضا حاج علی بیگی٬ نماینده بنیاد امام رضا(ع) در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان  با اشاره به برگزاری برنامه های هفته فرهنگ رضوی در استان، گفت: در این هفته برنامه های مختلف در راستای تبیین فرهنگ رضوی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان برگزار شده است.


وی با اشاره به برگزاری مسابقه خاطره نویسی در رابطه با امام رضا(ع) ادامه داد: در این مسابقه دانش آموزان استان مرکزی دلنوشته ها و "حرف های مگوی" خود را با آقایشان علی بن موسی الرضا(ع)در میان گذاشتند.


نماینده بنیاد امام رضا(ع) در استان مرکزی ادامه داد: بیش یکصد خاطره به دبیرخانه هفته فرهنگ رضوی در استان مرکزی رسیده است که این نشان از عشق و ارادت دانش آموزان به آن امام معصوم(ع) است.

 

حاج علی بیگی٬ در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری هفته فرهنگ رضوی نیز اشاره کرد و افزود: در پی استقبال کم نظیر دانش آموزان استان مرکزی از فراخوان روزنامه دیواری هفته فرهنگ رضوی استان مرکزی٬ بیش از 900دانش آموز در مسابقه روزنامه دیواری شرکت کرده اند.


نماینده بنیاد امام رضا(ع) در استان مرکزی گفت: نمایشگاه ویژه تولیدات دانش آموزی هفته فرهنگ رضوی استان مرکزی٬ پس از هفته فرهنگ رضوی در استان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 251370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha