فتح خرمشهر بارزترین حادثه دفاع مقدس است

معاون استاندار کرمان سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را بارزترین و شاخص ترین مسائل دفاع مقدس دانست و افزود: باید خشت بنای گرامیداشت این واقعه را چنان محکم نهاد که رسالت خود را در برابر آیندگان انجام داده باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد با استناد به آیات قرآن در خصوص تعظیم شعائر الهی، تأکید کرد: همه ما موظفیم تا مواریث جنگ را جهانی کرده و نهادینه کنیم.


جواد کمالی ادامه داد: چنانچه چنین رخدادهایی در نظام اجتماعی به فراموشی سپرده شود به تاریخ می پیوندد و این بزرگترین ضربه به تاریخ دفاع مقدس است.


وی با تأکید بر پاسداشت شعائر انقلابی و اسلامی و احیای ارزش های الهی، ضرورت یادآوری هر ساله وقایعی چون سوم خرداد را برای اثر گذاری آن در جامعه مهم خواند.


این مسئول با بیان اینکه باید این وقایع را از باب تذکری که قرآن به آن اشاره دارد به قلب جامعه تزریق کرد، بیان داشت: این موضوع برای همه ما یک تکلیف است.


وی سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را بارزترین و شاخص ترین مسائل دفاع مقدس دانست و افزود: باید خشت بنای گرامیداشت این واقعه را چنان محکم نهاد که رسالت خود را در برابر آیندگان انجام داده باشیم تا این مهم به فراموشی سپرده نشود.


در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با اشاره به تقارن سوم خرداد با سالروز ولادت امام علی(علیه السلام) از برگزاری ویژه برنامه "پدران آسمانی" همزمان با این مناسبت خبر داد و گفت: این برنامه که توسط فرزندان شهدا با حضور بر مزار پدران شهیدشان برگزار می شود؛ از برنامه های اثرگذار است.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست پیشنهاداتی مطرح کرد.

 


پایان پیام/

کد خبر 251952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha