وهابیت و دیگر فرقه های دورغین افراطی، دست پرورده استکبار هستند

خطیب جمعه کرمانشاه با قاطعیت اهانت به صحابی پیامبر(ص) را محکوم کرد و گفت: وهابیت و دیگر فرقه های دورغین افراطی دست پرورده استکبار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت الله علما در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به اینکه وهابیت و دیگر فرقه های دورغین افراطی دست پرورده اسرائیل و انگلستان و امریکا هستند، این وهابیت افراطی چه مسلمانی است که دیگر مسلمانان را می کشند و به حریم آنها تجاوز می کنند.


امام جمعه کرمانشاه، از (26 اردیبهشت) سالروز اعلام رژیم صهیونیستی به عنوان یوم النکبت یاد کرد و افزود: روزی که سیاست خبیث انگلستان در راس، این غده سرطانی را بر پیکره کشورهای اسلامی نشاند.
 

نماینده ولی فقیه در استان، تدین، تعهد، آمادگی و توان کار، ارزشی و پایبند به قوانین بودن را از جمله ویژگی های انتخاب فرد اصلح عنوان کرد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.
 

امام جمعه کرمانشاه، همچنین ضمن محکوم کردن نبش قبر صحابی جلیل القدر پیامبر اسلام ( ص)، حجربن عدی گفت: وهابیت چه مسلمانی است که دست به غارت و تجاوز علیه مسلمانان می زند اما در مقابل اسرائیل نمی ایستد.

 

آیت الله علم،ا با بیان این سئوال که چه اسلامی اعمال وهابیت را تایید می کند، افزود: وهابیت نیز دست پرورده آمریکا، انگلیس و اسرائیل است لذا تمام مسلمانان بخصوص جوانان باید نسبت به حرکت وهابیون آگاه باشند.

 

وی در ادامه به فرا رسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب از ماه های حرام است که احترام خاصی دارد و با این ماه، بهار دعا، نیایش و مناجات با خدا آغاز می شود.

 

امام جمعه کرمانشاه، همچنین به روز ولات امام محمدباقر اشاره کرد و گفت: حضرت امام محمدباقر (ع) اساس و پایه گذار انقلاب فرهنگی در اسلام است.

 

پایان پیام/

کد خبر 252100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha