برگزاری مرحله دوم طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مازندران

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران از آغاز به کار مرحله دوم طرح تربیت حافظان قرآن کریم اول خرداد ماه جاری در این استان خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران امروز(23اردیبهشت) با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور مربیان مجرب و برجسته استان در بقاع و اماکن متبرکه شاخص، مساجد و اماکن مذهبی استان مازندران توسط این اداره کل برگزار می شود.

 

وی افزود: در اجرای منویات مقام معظم رهبری اجرای این طرح از ابتدای سال گذشته در 125 امامزاده و بقعه شاخص استان مازندران آغاز شده است و این طرح به طور مستمر در این اماکن ادامه دارد.

 

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد: آزمون شفاهی در اسفند ماه سال گذشته از قرآن آموزان به عمل آمد و حدود یکهزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان مازندران در 13 اردیبهشت برگزار شد افزود:این آزمون در سه گروه سنی برادران و خواهران که در رده سنی 9تا 12سال جزء 30، در رده سنی 13تا 19 سال جزء 30 و جزء یک و همچنین در رده سنی 19 سال به بالا جزء 30 و جزء یک و دو برگزار شد و نفرات برتر با گرفتن لوح سپاس، گواهی حضور در مراحل بعدی را دریافت کردند.


پایان پیام/

کد خبر 253117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha