ارسال 250مقاله به دبیرخانه هفتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی

مسئول کمیته هفتمین پژوهش های بین المللی قرآن کریم گفت:دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، موضوعات مورد نیاز قرآنی را جهت دریافت مقاله ، طرح و پژوهش منتشر کرد که استقبال خوبی از سوی صاحبنظران صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر اکبری در اولویت قرار دادن پژوهش ها و توجه به اساتید و هیأت علمی دانشگاه، اقدامات پژوهشی و ارسال فرآخوان پوستر را از جمله اقدامات مقدماتی این کمیته دانست.
حجت الاسلام اکبری، برگزاری جلسات متعدد با حضور اساتید حوزه و دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیش از چهار هزار ایمیل برای اساتید و دانشجویان قرآنی ارسال شده است ، همچنین تا کنون بیش از 250 مقاله قرآنی از داخل و خارج کشور دریافت شده است.
وی رایزنی و دعوت از بیش از 1000 چهره قرآنی برای حضور در مراسم افتتاحیه را از جمله اقدامات این کمیته برشمرد و گفت: تقویت ابعاد همایش با شرکت اساتید خارجی، برگزاری نشست های تخصصی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه ، رایزنی با وزارت علوم جهت کسب رتبه علمی ،برگزاری نشست های تخصصی همزمان با مسابقات، ترجمه مقالات منتخب و چاپ و انتشار بین المللی آنها را از دیگر اقدامات به شمار آورد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 254279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha