شرکت کنندگان مهارت های فنی حرفه ای را آموزش می بینند

طرح قرآنی 1447، محافل انس با قرآن کریم، آموزش های فنی و حرفه ای، بهره مندی از اردوگاه و اردوها و بازدید از اماکن تاریخی از برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی در طرح اوقات فراغت استان مرکزی است.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح آسمانی های 7 در کانون های مساجد استان مرکزی در تابستان سال جاری به خبرنگار شبستان گفت: آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات در این مسیر، حفظ جزء سی در مقطع ابتدایی،‌ طرح قرآنی 1447 برای دانش آموزان دوره راهنمایی، اهدای تابلوی طرح قرآنی تلاوت نور،‌ تجلیل از قاریان همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع)،‌‌ برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته،‌ طرح سی روز سی نور،‌ برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در ماه مبارک رمضان،‌ برگزاری مسابقه قصه های قرآنی، برگزاری کلاس های پرده خوانی قرآنی، ‌ترجمه و مفاهیم جز سی ام قرآن کریم ‌باز جمله برنامه های درنظرگرفته شده در طرح آسمانی های 7 است.

 

وی با بیان این که تا تاکنون دو جلسه شورای طرح و برنامه جهت ساماندهی طرح اوقات فراغت برگزار شده است افزود: تهیه سالن های ورزشی، استخر و اردوگاه، پخش فیلم های سالم و مفید در مسجد و استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای اجرای برنامه های دسته جمعی از دیگر طرح های ارائه شده برای اوقات فراغت آسمانی های 7 است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان مرکزی با اشاره به آمادگی اردوگاه متمرکزی در شهر همدان در طول مدت برگزاری طرح تابستانی و حضور گروه های 120نفری در این اردوگاه گفت: شرکت کنندگان در این طرح با حضور در این اردوگاه می توانند از برنامه های فرهنگی و هنری پیش بینی شده در این اردو بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری، بازدید از غارچال نخجیر دلیجان، ستون های خورهه، حمام چهار فصل اراک و خانه قدیمی حضرت امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی عنوان کرد.


وی با اشاره به این که کلاس های طرح اوقات فراغت از اول تیر آغاز می شود و تا 20 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد افزود: در سال گذشته 319 کانون فرهنگی هنری در استان مرکزی مجری طرح کلاس های اوقات فراغت بودند و پیش بینی می شود امسال در 400 کانون این طرح اجرا شود.
پایان پیام/


 

کد خبر 254283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha