ترویج اخلاق معنوی و قرآنی درجامعه رویکردسی امین دوره مسابقات قرآن کریم

سخنگوی سازمان اوقاف در نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی گفت: ترویج اخلاق معنوی و قرآنی در جامعه رویکرد سی امین دوره مسابقات قرآن درآستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی عصر امروز در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی به میربانی سازمان اوقاف و امور خیریه در موقوفه هتل بزرگ ارم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر کل حوزه ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به مدیران و مسئولان و کارشناسان و دستندرکاران روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی میان دستگاه های اجرایی، مردم و مخاطبان به شمار می روند و نقش مهمی را در ایجاد فرایند شفاف سازی علکرد، اعتماد سازی میان مردم و دستگاه های اجرایی و ارایه پیام های ارتباطی وایفا می کنند، لذا اتخاذ رویکردی تخصصی و توجه به نیروهای متعهد، باورمند و متخصص می تواند در تسهیل فرایند ارتباط گستری و ارتباط گیری نقش مهمی را ایفا کند.

 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه درادامه به در پیش بودن برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم امسال از 10 تا 17 خرداد ماه در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده بود، برگزار می شود.
رییس کمیته روابط و اطلاع رسانی سی امین دوره مسابقات بین المللی قران کریم یکی از رویکردهای این دوره از مسابقات را ترویج اخلاق معنوی و قرآنی دانست و تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش می کند با استفاده از طرفیت های عظیم قرآن کریم رفتار و اخلاق قرآنی و اخلاق انتخاباتی را در ایامی که در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی کشور قرار داریم با بهره گیری از پیام های معنوی این کتاب الهی در سطح جامعه ترویج کند.

 

ربیعی همچنین تبیین مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری، حمایت از وحدت امت اسلامی و همگرایی در جهان اسلام و تبیین ابعاد بیداری اسلامی و حمایت جبهه مقاومت را از دیگر رویکردهای برگزاری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برشمرد.

همچنین در این نشست مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی از تشکیل فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: فردا اولین نشست این فراکسیون در خبرگزاری فارس برگزار می شود.

 

در ادامه این مراسم دکتر حسن بشیر، دانشیار دانشگاه امام صادق(ع) با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی مهمترین دستاورد بزرگداشت این روز را ایجاد نوعی همدلی و همسویی و هم افزایی دانست و با اشاره به مطرح شدن موضوع قرآن کریم در این نشست تصریح کرد: بر مبنای فرهنگ و معارف و آموزه های قرآن کریم می توان مفاهیم مهم ارتباطی را پایه گذاری کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 254321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha