اعضای کانون های مساجد یزد اطفای حریق را آموزش می بینند

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد از برپایی دوره های ویژه آموزش اطفای حریق در کانون های استان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از آموزش رایگان ارتقای سطح ایمنی مساجد یزد در تابستان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: این دوره ها در راستای آموزش مسائل لازم برای ایمن سازی مساجد استان یزد به اعضای کانون های مساجد استان برقرار می شود.

 

وی با تاکید بر این که این دوره ها، به صورت ویژه در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های استان برگزار می شود گفت: شیوه درست استفاده از کپسول های آتش نشانی و بخاری و همچنین طریقه مهار و مقابله با آتش سوزی در این دوره ها آموزش داده می شود.

 

رستگاری شرکت در این دوره ها را برای علاقمندان رایگان دانست و اظهار کرد: ضمن تفاهم نامه ای که میان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و سازمان آتش نشانی استان منعقد شده است و پس از جلسات ترتیب داده شده تصمیم گرفته شد برپایی این دوره ها تا پایان سال جاری در کانون ها ادامه داشته باشد.
 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: مطابق این تفاهم نامه، کارشناسان سازمان آتش نشانی با تقبل هزینه های لحاظ شده به صورت هفتگی در مساجد حضور می یابند و به آموزش های لازم به اعضای کانون ها می پردازند.

پایان پیام/

کد خبر 255538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha