انس با قرآن لازمه آموزش سبک زندگی اسلامی در بین جوانان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه قرآن کریم حلال همه مشکلات جامعه بشری است، گفت: انس با قرآن لازمه آموزش سبک زندگی اسلامی در بین جوانان است.

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به خبرنگار شبستان گفت: برخی از مشکلاتی که امروزه در جامعه بشری دیده می شود به علت بی اعتنایی به کلام نورانی قرآن کریم است وبا پیاده کردن احکام قرآن در جامعه مشکلات جامعه بشری حل می شود.


وی اظهار داشت: بشر امروز با چنگ زدن به قرآن و عمل به دستورات صریح آن می تواند به قله های سعادت دست یابد.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز در سوریه جنایات هولناکی از سوی تروریست های تکفیری رخ می دهد یادآور شد: دشمن با جنگ قومیتها تلاش دارد مسلمانان را مشغول کند، تا آنان بتوانند به اهداف شوم خود برسند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اتحادیه های موسسات قرآنی مردمی استان باید با اتحاد و هماهنگی بتواند اهداف قرآنی را در جامعه پیاده کند و در مرحله اول باید اهداف قرآنی به مردم تبیین شود.


حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: باید تلاش شود تا موسسات قرآنی به همدیگر نزدیک شده و از فکر و اندیشه همدیگر در پیشبرد اهداف قرآنی بهره کافی را ببرند و در این راستا برگزاری جلسات ماهانه برای جامعه قرآنی ضروری به نظر می رسد.


وی با بیان اینکه از سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه قرآنی در سطح استان انجام شده است، خاطر نشان کرد: طرح ریشه کنی بی سوادی قرآنی از جمله طرح هایی بود که در سطح استان از 2 سال پیش آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.


وی تاکید کرد: باید از طریق کلاس های قرآنی سبک زندگی اسلامی به مخاطبان آموزش داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 255574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha