اختصاص یکصد میلیون ریال به دانشکده علوم قرآنی خمین

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اختصاص یکصد میلیون ریان به دانشکده علوم و معارف قرآنی خمین خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت ساخت و تجهیز مدارس علوم قرآنی گفت: این مبلغ از محل اعتبارات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی و برای کمک به این دانشکده اختصاص داده شده است.


وی مانوس شدن با قرآن کریم، ترویج فرهنگ این کتاب آسمانی و اشاعه ارزش ها و فرامین اسلام از ضروریات جامعه اسلامی دانست و افزود: در حال حاضر و با توجه به توطئه های دشمنان خصوصا جنگ نرم، لزوم آن بیش از پیش احساس می شود.

 

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه توجه به قرآن و مباحث آن یکی از رسالت های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد، خاطر نشان کرد: دانشکده علوم قرآنی تحت نظر این مجموعه تاسیس شده است.


حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: دانشکده علوم قرآن شهرستان خمین از 3 سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون اقدام به جذب 100 دانشجو از طریق کنکور سراسری نموده است که از این تعداد 65 دانشجو به صورت حضوری و 35 دانشجو نیز به صورت مجازی مشغول به تحصیل هستند.

 

وی اضافه کرد: امید است با تربیت جوانان قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن ایران اسلامی روز به روز به سمت توسعه، آبادانی، پیشرفت و اقتدار پیش برود.


پایان پیام/

کد خبر 256507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha