مسابقه وبلاگ نویسی نماز با انتخاب برترین ها در اصفهان پایان یافت

برترین وبلاگ‌نویسان نماز شرکت کننده در مسابقات وبلاگ‌نویسی نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، مراسم اختتامیه مسابقات وبلاگ نویسی نماز کشور  با انتخاب برترین وبلاگ‌نویسان نماز کشور از سوی ستاد اقامه نماز استان اصفهان انتخاب شدند.


حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رنجبر، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات وبلاگ‌نویسی نماز کشور به استقبال بسیار مردم کشور از این دوره مسابقات اشاره کرده و بیان داشت: برگزار کنندگان این مسابقات نزدیک به 90 هزار پوستر و بیش از 10 هزار پیامک در سراسر کشور ارسال کردند و مردم کشور استقبال قابل توجهی از این رقابت‌ها به عمل آوردند.


وی با اشاره به افراد شرکت کننده در این مسابقات اظهار داشت: نزدیک به دو هزار و 674 نفر از سراسر کشور در سال جاری شرکت کننده رقابت‌های وبلاگ‌نویسی نماز کشور بودند که از این تعداد حدود 35 از درصد مردم اصفهان در مسابقات شرکت کردند.


معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان افزود: 910 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات از استان اصفهان بودند و این استان بیشترین تعداد شرکت کننده در مسابقات را به خود اختصاص داد و بعد از استان اصفهان فارس با 277 نفر و مازندران با 176 نفر شرکت کننده به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم از نظر تعداد شرکت کننده قرار گرفتند.


وی در مورد تجلیل از برترین‌های این رقابت‌ها تصریح کرد: 80 نفر از افرادی که بهترین وبلاگ با موضوع نماز را در رقابت‌های امسال شرکت داده بودند، به عنوان بهترین شرکت‌کنندگان انتخاب شده و با 10 کمک هزینه سفر عمره، 20 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 50 کمک هزینه به مشهد مقدس از آنها تقدیر به عمل آمد.


گفتنی است، در پایان این مراسم از برترین وبلاگ‌نویسان نماز کشور تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 256602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha