داوران مسابقات بین‌المللی قرآن پنج‌شنبه وارد ایران می‌شوند

داوران خارجی سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه 9 خرداد وارد کشور شده و در مدت هشت روز به قضاوت متسابقین شرکت کننده در این دوره از مسابقات می پردازند.

به گزارش خبرنگار شبستان، داوران خارجی سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه 9 خرداد ماه از ساعات ابتدایی شب وارد کشور شده و پس از افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن در تاریخ جمعه 10 خرداد قضاوت خود را در بخش‌های مختلفی چون صوت، لحن، تجوید، وقف و ابتدا، حسن حفظ آغاز می‌کنند.

سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران همچون ادوار گذشته در دو بخش قرائت تحقیق و حفظ قرآن برگزار شده که بخش قرائت شامل سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی و بخش حفظ کل قرآن شامل دو بخش مقدماتی و نهایی خواهد بود.

گفتنی است، در این رقابت‌ها استاد رسول عبایی به عنوان رییس هیئت داوران، استاد کریم دولتی ناظر فنی هیئت داوران، استاد ستوده‌نیا در بخش تجوید، استاد مستفید در بخش وقف و ابتدا، استاد امیر آقایی به همراه استاد مرتضی میرموسایی در بخش حسن حفظ و استاد محمود لطفی‌نیا در بخش لحن و استاد مهدی دغاغله در بخش صوت و حجت‌الاسلام محمدرضا حاج ابوالقاسم به عنوان هادی حفاظ به امر قضاوت در سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

همچنین استاد معتذ آقایی و محمدعلی دهشتی در طول مسابقات به عنوان استاد راهنمای متسابقین پس از اجرای برنامه قرائت و حفظ آنان مشاوره‌های لازم را به آنان می‌دهند.

همچنین داوران خارجی از کشورهایی چون اندونزی، مصر، مالزی، ترکیه، عراق، سوریه، الجزایر، اردن و تونس در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران به مدت هشت روز به قضاوت خواهند پرداخت.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 257412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha