سهمیه25000 نفری آموزش و پرورش نیشابور برای شرکت در مسابقات قرآنی اوقاف

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور سهم آموزش پرورش برای حضور در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه نیشابور را 25 هزار نفر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محمد ذاکری، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور به خبرنگار شبستان در نیشابور گفت: همچنین سهم آموزش پرورش برای حضور در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه بخش های نیشابور، زبرخان، میان‌جلگه و سرولایت به‌ترتیب 25 هزار، سه هزار، سه‌هزار و 2هزار نفر تعیین شده است.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: بیش از 2 هزار نفر از دانشگا های آزاد اسلامی، پیام نور، دولتی و علوم پزشکی شهرستان نیشابور در مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت می کنند.


وی با بیان اینکه ایجاد جهش نیاز به رصد برنامه‌ها و پیگیری آنها و تامین منابع مالی دارد، اظهار داشت: در موضوع مسابقات قرآن کریم غفلت‌های بزرگی شده است.


دبیر ستاد قرآنی نیشابور اذعان داشت: 40 نفر از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به‌عنوان رابط قرآنی به ستاد مسابقات قرآنی نیشابور معرفی شدند.


وی با اشاره به برخی اختلافات بین موسسه‌های قرآنی، تصریح کرد: چه معنا دارد که برخی به عوض هدایت مردم و کاهش بداخلاقی‌ها خود منشا اشتباهات عدیده باشند.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با اشاره به تشکیل 12 کمیته در قالب فعالیت ستاد، اظهار امیدواری کرد دستگاه‌های اجرایی سهمیه‌های تعیین شده را پر کنند تا به بهانه مسابقات، افراد بیشتری به قرآن روی آورند و کلاس‌های آموزشی قرائت، حفظ و مفاهیم در مراکز مذکور راه‌اندازی شود.


حجت الاسلام ذاکری اضافه کرد: باید پیشکسوتان قرآن در قالب مراسمی با شکوه تقدیر شوند که این خود تکریم جایگاه قرآن است.


پایان پیام/
 

کد خبر 257881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha