جوانان پرچمداران حماسه سیاسی هستند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی پرجمداران حماسه سیاسی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالقاسم نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی عصر گذشته(6 خرداد) در همایشی با عنوان پرچم داران حماسه که با موضوع بررسی نقش جوانان در تحقق حماسه سیاسی در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد، با اشاره به نقش جوانان در تحقق حماسه سیاسی گفت: جوانان محور فعالیت ها و پرچمداران این حماسه هستند.


وی با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای ضربه زدن به ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام افزود: دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات سرمایه گذاری های کلان و برنامه ریزی گسترده انجام داده اند.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش حضور حداکثری مردم در انتخابات را مانع تحقق اهداف شوم دشمن دانست و خاطر نشان کرد: ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری اقتدار، عظمت و سربلندی انقلاب اسلامی را در جهان افزایش خواهند داد.

 

نصراللهی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر انتخاب فرد اصلح اضافه کرد: تعهد و تخصص دو ویژگی مهم و اصولی افراد اصلح است که افراد برای انتخاب نامزد اصلح بر اساس ملاک های رهبری باید به این دو موضوع دقت کنند.

 

حمید پاکپور، مسوول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی نیز در این جلسه حضور در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور را نماد مردم سالاری دینی دانست و گفت: جوانان ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید از این فرصت برای افزایش استقلال و دفاع از ولایت فقیه به صحنه آیند.

 

پایان پیام/

کد خبر 257935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha