برگزاری دوره های مهارتی با رویکرد اسلامی در همدان

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان همدان، از برگزاری دوره های مهارت های زندگی با رویکرد اسلامی و ترویج آموزه های دینی ویژه خانواده های زندانیان همدانی خبر داد.

مهدی فضلی، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: در استان همدان یک هزار خانواده نیازمند زندانی زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند.


وی با اشاره به اینکه یک هزار خانواده زندانی در همدان مستمری می‌گیرند، اضافه کرد: کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان برای خانواده‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شود که شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی است.


وی تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی به صورت توزیع سبد غذایی، البسه و... است که در اختیار خانواده قرار داده می‌شود تا شاهد آسیب های اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه نباشیم.


مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان در ادامه گفت: کمک‌های نقدی انجمن حمایت از زندانیان نیز به صورت کمک‌هزینه تحصیلی، هزینه سفر، ایاب و ذهاب و ... است.


فضلی به برنامه های فرهنگی و مذهبی این انجمن اشاره کرد و گفت: برنامه های فرهنگی مختلفی برای زندانیان و خانواده های آنان برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری دوره های مهارت های زندگی با رویکرد اسلامی و ترویج آموزه های دینی ویژه خانواده های زندانیان همدانی تصریح کرد: از جمله دیگر خدماتی که انجمن در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد شامل برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد بهداشت فردی و مسائل مذهبی است.


پایان پیام/

کد خبر 258740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha