ختم 12 هزار صلوات در مراسم اعتکاف سنندج

مسئول ستاد اعتکاف کردستان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 20 مسجد سطح استان از ختم 12 هزار صلوات در اعتکاف شهرستان سنندج خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد مرادی مسئول ستاد اعتکاف کردستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: مراسم معنوی اعتکاف از روز پنج شنبه همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز و تا یکشنبه پنجم خردادماه جاری ادامه داشت و با استقبال پرشور جوانان مواجه شد.


وی با اشاره به اینکه در شهرستان سنندج دو مسجد برای اعتکاف خواهران و برادران معتکف فعال بود، افزود:مسجد جامع سنندج ویژه برادران معتکف و مسجد امام حسین(ع) نیز ویژه خواهان معتکف بود.


مسئول ستاد اعتکاف کردستان اظهار داشت: سال گذشته مراسم معنوی اعتکاف در 14 مسجد استان برگزار شد و امسال با استقبال شرکت کنندگان این رقم افزایش داشت.


وی در ادامه از ختم 12 هزار صلوات در مراسم اعتکاف سنندج خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر ختم صلوات، سه دور قرآن کریم توسط معتکفین در سه روز مراسم اعتکاف قرائت شد.


حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه های معرفتی به منظور بصیرت افزایی معتکفین، انجام نماز جماعات، قرائت ادعیه، برگزاری مراسم مداحی و مولودی خوانی از جمله برنامه هایی بود که توسط معتکفین سنندج انجام شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 258827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha