پخش زنده افتتاحیه مسابقات قرآن از شبکه های سیما

معاون روابط عمومی و امور بین المللی سازمان اوقاف و امور خیریه از پخش زنده مراسم افتتاحیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن از دو شبکه صدا وسیما خبر داد.

سید مصطفی مجیدی، معاون روابط عمومی و امور بین المللی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری مراسم آغازین مسابقات بین المللی قرآن به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: فردا مراسم افتتاحیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن از ساعت 17 تا 19 در سالن همایش های اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود که همه رسانه های مکتوب، مجازی و تصویری همچون شبکه قرآن و معارف سیما به همراه شبکه های اول یا سوم سیما این مراسم را به طور زنده پوشش می دهند.

 

مجیدی خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی به عنوان مهمان ویژه به ایراد سخنرانی می پردازند و احتمالا در مقطع دیگر مسابقات قرآن شاهد حضور دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشورمان خواهیم بود.

 

وی با اشاره به فعالیت های خبری معاونت روابط عمومی سازمان اوقاف و امو خیریه از چندین ماه قبل تصریح کرد: ستاد خبری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن از از 10 خرداد سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده و در حوزه اخبار و تحولات برگزاری مسابقات فعالیت می کند همچنین ویژه مسابقات امسال محلی برای ارسال اخبار به صورت لحظه از ستاد خبری تعبیه شده و شبکه های مختلف رادیو یی از جمله رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیوگفت وگو و رادیو ایران از محل برگزاری مسابقات به اجرای برنامه های خود به صورت زنده می پردازند.

 

 

مجیدی با اشاره به برگزاری نشست های خبری پیش برگزاری مسابقات قرآن عنوان کرد: نشست خبری با حضور حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد. همچنین برگزاری چهارمین همایش بانوان فعال قرانی در آستانه بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور و تولید بیش از 60 عنوان خبر در رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی و تولید برنامه ها، تیزرهای تبلیغی، زیر نویس های برگزاری مسابقات بین المللی قرآن همزمان با پخش برنامه های مختلف سیما از مهم ترین فعالیت های پیش از آغاز این رقابت ها است.
شایان ذکر است در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن آقایان مجید یراقبافان و احمد نجف در دو بخش فارسی و عربی به اجرای برنامه های خود در حین برگزاری مسابقات قرآن می پردازند.

پایان پیام/
 

کد خبر 258897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha