حمایت اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از مسابقات بین المللی قرآن

معاون روابط عمومی و امور بین المللی سازمان اوقاف و امور خیریه از مشارکت اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و چهار بانک در مسابقات بین المللی قرآن خبر داد.

سید مصطفی مجیدی، معاون روابط عمومی و امور بین المللی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به مشارکت اپراتورهای کشور و چند بانک در خصوص اطلاع رسانی مسابقات بین المللی قرآن به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: اپراتور ایرانسل و همراه اول در ارسال انبوه پیامک به مشترکین سراسر کشور و اجرای مسابقات پیامکی با اهدای جوایزی نفیس در طول رقابت های بین المللی قرآن همکاری و حمایت خواهند داشت. اپراتور همراه اول از تاریخ 10 خرداد ماه برای عموم مردم اقدام به ارسال پیامک کرده است.


وی افزود: چهار بانک انصار، کار آفرین، پارسیان و ملی در ای تی ام ها و مکان های تبلیغی خود به موضوع اطلاع رسانی در خصوص سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن پرداخته اند.
شایان ذکر بانک ملی ایران نیز همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن مسابقه روزانه پیامکی، همراه با اهدای جوایز ارزنده برگزار می کند.


مجیدی خاطرنشان کرد: مسابقات پیامکی به دو طریق یکی توسط سامانه پیامکی سازمان اوقاف به شماره 10000114 و 10000114114 به اضافه سایت سازمان اوقاف و امور خیریه به آدرس www.awqaf.ir و سایت رسمی سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن به همراه مجریان برنامه روزانه سوال مسابقه پیامکی را قرائت کرده تا علاقه مندان در سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند و روزانه به قید قرعه به 30 نفر از کسانی که در مسابقات پیامکی پاسخ صحیح دهند توسط بانک ملی جوایزی اهدا می شود.


همچنین اپراتور ایرانسل نیز در طول مسابقات بین المللی قرآن روزانه مسابقه پیامکی را برگزار می کند و جوایز ارزنده همچون کمک هزینه سفر حج عمره، سفرهای زیارتی در نظر گرفته است.

پایان پیام/
 

کد خبر 258906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha