صیانت از مواضع نظام اسلامی در همه عرصه ها وظیفه رئیس جمهور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: رئیس جمهور باید عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را بشناسد و از مواضع نظام اسلامی در عرصه های گوناگون با صلابت و اقتدار پاسداری و صیانت نماید.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازاراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به شرایط و ویژگی های رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهور باید موقعیت شناس و وظیفه شناس باشد و در چارچوب قانون اساسی و قوانین مربوط حرکت کرده و سیاست های نظام را اجرا کند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه، رئیس جمهور، ریاست قوه مجریه را به عهده دارد، افزود: باید در رابطه با مسئولیت های اجرایی تلاش و مجاهدت کند و تمام همت خود را صرف حل مشکلات داخلی و بین المللی کشور نماید.


آیت الله دری در ادامه با بیان اینکه او باید از وعده های غیر عملی و مشکل زا و تعهدات غلط و فریبنده پرهیز کند و از سخنان چالش برانگیز و بدون حکمت در تمامی عرصه ها پرهیز کند، اظهار کرد: رئیس جمهور پدر خانواده است و باید در کمال شرح صدر و محبت و به صورت کریمانه رفتار کند و مرعوب تهدیدات و ارعاب دشمن نشود.

 

ایشان اظهار کرد: باید شخصی شجاع و باشخصیت و با کرامت نفس و مناعت طبع، خدمتگزار و فداکار و مقاوم در برابر بیگانگان و زیاده خواهی ها باشد و از تمامی ظرفیت های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جامعه برای پیشرفت و عدالت استفاده کند، اعتماد عمومی و ملی را به خود و دولت و نظام جلب نماید، در جهت ارتقاء سطح دانش و بینش و معرفت دینی و سیاسی و اجتماعی و اخلاقی و معنوی جامعه، کوشا باشد.


امام جمعه اراک ادامه داد: دین باور، انقلاب باور، امام باور، مردم باور باشد و تابلو روشنی از نظام اسلامی و عزت و شرافت و کرامت ارائه نماید و در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار و صهیونیست همچون کوهی بزرگ و ستبر و با عظمت بایستد و تبلیغات رسانه ای غرب و امپریالیزم خبری و رسانه ای بیگانگان و تهاجم فرهنگی و سیاسی و خبری دشمن او را مرعوب و مفتون ننماید و بر ظرفیت های ذاتی کشور و نظام و مردم و خداوند بزرگ تکیه کند که هرکس با خدا باشد، خدا با اوست.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: رئیس جمهور باید شخصیتی بانشاط و امید به آینده و عاشق خدمت و دلداده عزت و سربلندی ایران اسلامی و ملت بزرگ ما و نسل جوان و فرهیخته این سرزمین باشد و از تمامی امکانات در راه اعتلای عزت و شرف و پیروزی و پیشرفت استفاده نماید و نسبت به تهدیدات و چالش های داخلی و منطقه ای و بین المللی هوشیار باشد و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را بشناسد و توطئه های بیگانگان را درک کند و از مواضع نظام اسلامی در عرصه های گوناگون با صلابت و اقتدار پاسداری و صیانت نماید.

 

پایان پیام/

کد خبر 259056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha