آغاز کلاس‌های طرح نشاط معنوی در استان مرکزی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: کلاس های طرح نشاط معنوی از 8 تیر ماه در استان مرکزی آغاز می شود.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اینکه این کلاس ها از 8 تیرماه آغاز و تا 25 مرداد ادامه دارد، گفت: کلاس‌های طرح نشاط معنوی در سه مقطع ابتدایی٬ راهنمایی و متوسطه و دو گروه دختران و پسران٬ برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در مقطع ابتدایی کتاب «الف با تا خدا»٬ مقطع راهنمایی «سی راه٬ سی نشانه» و در مقطع متوسطه « نردبان‌ها و پرتگاه‌های زندگی» طی این طرح تدریس می‌شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: این کتب در مقاطع ابتدایی و راهنمایی شامل معارف دینی و قرآنی٬ اطلاعات علمی و عمومی و در مقطع متوسطه شامل شیوه‌های زندگی است.

 

حجت‌الاسلام عباسیان در ادامه از اجرای طرح نشاط یک روز طی تابستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در بقاع متبرکه‌ای که در اطراف آن سکونت‌گاه نیست و ظرفیت مطلوبی برای پذیرش افراد دارد٬ این طرح برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این طرح که به صورت اردوهای یک روزه است٬ دستگاه‌های مجری طرح اوقات فراغت می‌توانند٬ افراد تحت پوشش خود را برای تفریح به این اماکن متبرکه بیاورند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم٬ خیمه‌های معرفت٬ برگزاری آزمون در پایان کلاس‌های نشاط معنوی و تجلیل از برگزیدگان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در تابستان سال جاری عنوان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 259178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha