مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت آسمانی ها برگزار شد

مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت آسمانی ها با حضور نمایندگانی از ستاد عالی کانون های مساجد در محل دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این مراسم که شامگاه گذشته( 11 خرداد) در محل دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد، نادر سقاء مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت با بیش از 30 دستگاه فرهنگی و اجرایی با هدف حمایت از برنامه های کانون های مساجد انعقاد تفاهم نامه انجام داده ایم.


وی آمادگی کانونها برای اجرای برنامه های ارتحال امام، ماه مبارک رمضان، شعبان و دهه کرامت را یادآور شد و افزد: سیاست ما در برگزاری برنامه ها، اجرای برنامه های جدید و بهروز در راستای نیاز جوانان و پرهیز از فعالیت کم اثر و تکراری است.


سقاء نصب برنامه های فعالیت های کانون های مساجد و برنامه هفتگی را در ورودی مسجد ضروری خواند و گفت: کانونها باید برنامه های ویژه ای برای خواهران و برادران در مقاطع سنی مختلف در نظر گرفته و تدوین کنند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت های کانون های مساجد با کمترین هزینه ولی با تاثیرگذاری بیشتری برگزار می شود، تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان، در تدوین برنامه های کانون های مساجد استان اردبیل در اولویت قرار دارد.


وی ادامه داد: با اشاره به اینکه دوران نوجوانی برای یادگیری مطالب و رشد استعدادها زمان بسیار مغتنمی است، از دانش‏آموزان و خانواده‏های آنان خواست تا با برنامه‏ریزی دقیق و درست و با الگوگیری از افراد متعهد و متعبد خود را در این زمینه بیمه کنند.


سقا دوران جوانی را گوهری گرانبها و بهترین فرصت برای پرورش استعداد ها و توانایی ها عنوان کرد و بیان داشت: سطح و کیفیت بهره گیری از اوقات فراغت می تواند معیاری برای معرفی میزان توسعه یافتگی فرهنگ آن جامعه نیز باشد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل در پایان سخنان خود به در نظر گرفتن علاقه و استعداد دانش آموزان در انتخاب برنامه تاکید کرد و گفت: اگر برنامه های زندگی و فعالیت جوانان با طرح و نقشه هایی که برای اوقات فراغت خود تنظیم می کنند، همخوانی نداشته باشد این فرصت ارزنده تباه خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 259416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha