امروز شاهد نشر ارزش های انقلاب در جهان هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: امروز شاهد نشر ارزش های انقلاب اسلامی در جهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ ابوالقاسم نصراللهی٬ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی٬ (11 خرداد) در همایش حماسه‌سازان جوان که در فرمانداری اراک برگزار شد٬ با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بازخورد آن در دنیا گفت: امروزه شاهد نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهان اسلام هستیم و مسلمانان جهان با استفاده از آرمان‌های نظام اسلامی ایران بر پایداری و مقاومت خود در گوشه کنار جهان خواهند افزود.

 

وی، با تأکید بر اینکه ارزش‌های متأثر از انقلاب ایران به اهداف خود نزدیک شده است و با استفاده از بیانات رهبری شاهد عقب‌نشینی افکار شرارت‌بار بیگانگان هستیم، افزود: جوانان و نخبگان می‌توانند در حضور حداکثری مردم نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.


نصراللهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، گفت: انتصاب امسال به این نام منوط به اجرای برنامه‌های کارآمد در سال‌جاری و در سال‌های آینده است؛ چراکه تحقق منویات رهبری به یک سال خاص خلاصه نشده و در سال‌های آینده نیز باید ادامه داشته باشد.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی نامگذاری امسال به این نام را با توجه به رخدادهای و مقتضیات زمانی در داخل و خارج بیان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب با فرمایشات خود و نامگذاری مناسب برای هر سال ما را در مسیر حرکت متعالی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب هدایت می‌کند.

 

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از مهمترین مصادیق حماسه سیاسی به شمار می‌رود.


وی اظهار کرد: حرکت گسترده مردم در انتخابات با بصیرت و معرفت همراه خواهد بود و ملت ایران بار دیگر توطئه شوم دشمنان را خنثی و امید آنان را به یأس بدل خواهد کرد.


نصراللهی در بخش دیگری از سخنانش به فراهم کردن بستری مناسب برای حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمن با تشکیل اتاق فکر از تمامی توان و قدرت خود برای ضربه زدن و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات بهره گرفته است و در مقابل این توطئه ملت ایران اسلامی باید با بهره‌‌مندی از فرامین رهبری خیالات باطل و پوچ دشمنان را خنثی کرده و نیرنگ آنان را به خودشان باز خواهد گرداند.

 

پایان پیام/

کد خبر 259464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha