برپایی نمایشگاه خوشنویسی " صریرقلم" در زرندیه

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه از برپایی نمایشگاه خوشنویسی با عنوان " صریر قلم" در این شهرستان خبر داد.

احمد جوانمرد، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)به خبرنگار شبستان در اراک گفت: به منظور تبیین شخصیت والای حضرت امام(ره)برنامه های فرهنگی هنری متنوعی از سوی این اداره پیش بینی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)نمایشگاه خوشنویسی با عنوان صریرقلم در محل کتابخانه عمومی امیر المومنین(ع)شهر مامونیه برپا شده است.

 

وی با بیان اینکه تعداد 30اثر از هنرمندان خوشنویس شهرستان زرندیه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: آثار ارایه شده در این نمایشگاه با موضوع جملات حضرت امام خمینی (ره) است.

 

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه این نمایشگاه از 12 خردادماه سال جاری به مدت یک هفته صبح و عصر برای بازدید عموم علاقمندان دایر است، اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همچنین شناساندن اهداف و آرمان های آن حضرت به نسل جوان برپا شده است.

 

جوانمرد در ادامه به برگزاری برنامه های این اداره در ایام ارتحال امام(ره) اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن باحضور قاری بین المللی کشورمان حاج احمد ابوالقاسمی در مسجد جامع شهر زاویه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه حضرت امام(ره)، اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان به بیت قدیمی امام راحل در خمین و نشست ادبی از مهمترین این برنامه ها است.

 

پایان پیام/

کد خبر 259910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha