کاروان بسیج فرهنگیان استان اردبیل به مرقد امام راحل اعزام شدند

کاروان بسیج فرهنگیان استان اردبیل برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) و تجدید بیعت با امام شهدا به مرقد امام (ره) اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، حسین علی جدی مدیر کانون بسیج فرهنگیان استان اردبیل عصر امروز( 13 خرداد) در این مراسم که در خانه معلم استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: کاروان اعزامی مرقد مطهر امام توسط بسیج فرهنگیان و به صورت خودجوش در قالب یک کاروان با 22 دستگاه مینی بوس و اتوبوس تدارک دیده شده است.


وی با بیان اینکه این اعزام همه ساله به همت بسیج فرهنگیان استان اردبیل برگزار می شود، افزود: همه ساله در مورخه 13 خرداد ماه به سوی مرقد امام راحل حرکت می کنیم و بعد از شرکت در مراسم به اردبیل برمی گردیم.


جدی ادامه داد: هدف از برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام مرقد امام راحل تجدید میثاق با مقام معظم رهبری، آماده نمودن عزاداران برای خلق حماسه سیاسی، آشنا کردن نسل جوان با آرمان ها و اندیشه های امام و تبیین اندیشه های استکبار ستیزی است.


مدیر کانون بسیج فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه بزرگداشت و انتقال یاد و خاطره امام خمینی (ره) و حماسه‌سازی آن عزیز سفر کرده به نسل‌های آینده برای همه مردم ایران یک تکلیف است، اضافه کرد: پویایی و الگودهی انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌ها، فداکاری‌ها و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) است.


وی با تاکید بر این نکته که به لطف انقلاب امام امروز ایران اسلامی به الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی اروپایی تبدیل شده است، ابراز داشت: اهمیت پاسداشت مقام امام (ره) یک وظیفه اسلامی، اخلاقی و ملی است زیرا پاسداشت امام (ره) پاسداشت همه خوبیها، فضیلت ها و ارزش های دینی است.


جدی در پایان سخنان خود امام خمینی(ره) را ودیعه الهی و معجزه قرن دانست و اظهار داشت: در عظمت کار امام (ره) همین اندازه که اسلام را در قرن بیستم از غربت نجات داد و انقلاب اسلامی ایران را به منشا بیداری اسلامی تبدیل کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 260162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha