برگزاری50 ویژه برنامه ارتحال امام(ره) در کانون‌های مساجد گیلان

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، از برگزاری 50 ویژه برنامه ارتحال امام(ره) در کانون‌های مساجد استان در 14 و 15خرداد خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل بزرگترین آموزه برای تمام جهان اسلام است (ره) گفت: امام خمینی(ره)احیاگر اندیشه حکومت اسلامی است.


وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) واقعیتی انکار ناپذیر و حقیقتی همشیه زنده است که فرهنگ ناب اسلامی و مسلمانان را احیا کرد، افزود: هدف امام خمینی(ره) بیداری مسلمانان دنیا و پیاده کردن قوانین الهی و ترویج فرهنگ اسلامی در دنیا بود.


حجت الاسلام پورابراهیم اظهار کرد: اندیشه و افکار اسلامی امام(ره) نقطه عطف جهان اسلام است زیرا اندیشه‌های ایشان تحولات بنیادی و عظیمی را در جهان اسلام به وجود آورد.

 

وی با بیان اینکه امروز عرصه رقابت میان اندیشه‌های الهی و اسلامی با اندیشه‌های مادی و فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی است اذعان کرد: هر روز شاهدیم که حجم گرایشات به مذهب بیشتر شده که این میراث اندیشه ‌امام راحل است.


حجت الاسلام پورابراهیم در ادامه به برگزاری برنامه‌های کانون‌های مساجد در این ایام اشاره و بیان کرد: بیش از 50 ویژه برنامه سالروز ارتحال امام(ره) در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.


وی افزود: سخنرانی درباره ویژگی‌های شخصیتی امام راحل، مرثیه سرایی، شب شعر و برگزاری مسابفه کتابخوانی از وصیت نامه امام(ره) از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در گرامیداشت این ایام است.


پایان پیام/

کد خبر 260285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha