مسابقات بین المللی قران کریم ایران همیشه از سطح بالایی بر خوردار است

نماینده هلند در رشته قرآت در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: مسابقات قران کریم در ایران از سطح بالایی بر خوردار است و شرکت کنندگان ایرانی مقام های خوبی بدست می آوردند.

قاری علی جواد طریحی، نماینده کشور هلند در سی امین دوره مسابقات بین الملی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان درخصوص شرکت در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: دوازده سال است که در مسابقاتی که در ایران برگزاری می شود شرکت می کنم و تاکنون چهار با در ایران برای شرکت در مسابقات حضور داشته ام زیرا هر سه سال یکبار مجاز به شرکت در این مسابقات هستم.

 

وی در خصوص شروع کارش در قرائت قران گفت: از سن 9 سالگی شروع به خواندن قران کردم و هم کنون که در سن 31 سالگی هستم به قرائت مشغول می باشم و البته باید این را بگویم که اولین بار در سن 19 سالگی در ایران مسابقات بین المللی را شروع کردم.

 

قاری هلندی در مورد اینکه زیر نظر کدام اساتید کار خود را شروع کرده است گفت: در کشور های ایران و هلند جلساتی داشته ام و با استاد محمد حسین ملک زاده از قم کار کرده ام.

وی درباره اینکه تا کنون چه رتبه های بین المللی کسب کرده است اظهار کرد: در مسابقات بسیاری شرکت کرده ام برای مثال در مسابقاتی که شبکه الکوثر برگزار کرد در رمضان سال گذشته توانستم رتبه سوم را کسب کنم و در مسابقات آلمان در شهر هامبورگ مقام چهارم را بدست آوردم و در مسابقات بین المللی کشور عراق نیز شرکت کردم.

 

وی بیان کرد: همیشه مسابقات در ایران از سطح بالایی برخوردار بوده است و قاریان ایرانی در سطح بالایی قرار دارند و با قدرت زیادی در این مسابقات شرکت می کنند و معمولا مقام های خوبی مثل اولی و دومی می اورند و این نشانهاین است که مراحل بسیاری را طی کرده اند و با استادان خوبی کار کرده اند من نیز از قرائت خود راضی هستم و در کل باید بگئویم نفس کمی یاری ام نکرد و نفسم مشکل داشت ولی از کارم راضی هستم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 260488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha