برگزاری مسابقات قرآن کریم همکاران صنعت آب و برق استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی از برگزاری دهمین دوره از مسابقات قرآن کریم بین همکاران و همسران آنان خبر داد.

حجت الاسلام علی فراهانی، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی در حاشیه برگزاری این مسابقات که امروز (28مرداد) برگزار شد، به خبرنگار خبرگزای شبستان در اراک گفت:‌ این مسابقه با حضور یکصد و 40 نفر از همکاران و همسران آنان و دانشجویان دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور در حال برگزاری است که از این تعداد 60 درصد شرکت کنندگان را خواهران و 40درصد را برادران تشکیل می دهند.


وی افزود: شرکت کنندگان در رشته های قرائت(ترتیل، تحقیق)، حفظ، مفاهیم و زبان آموزی و در رشته تحقیق موضوعی با موضوعات تکریم ارباب رجوع ویژه برادران و خانواده بانشاط از دیدگاه اسلام ویژه خواهران شرکت کردند.


حجت الاسلام فراهانی با بیان اینکه نفرات برتر فردا از سوی هیات داوران معرفی می شوند، ادامه داد:‌ برگزیدگان اول تا سوم هر رشته در بخش های خواهران و برادران آبان ماه سال جاری به مرحله کشوری این مسابقات که در مشهد مقدس برگزار می شود راه می یابند.


دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی خاطرنشان کرد:‌ شرکت های توزیع نیروی برق برق باختر، تولید برق شازند، آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی از شرکت کنندگان در این مسابقه هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 394823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha