برای ثبت نام در مسابقات "تلاوت" از شهریورماه اقدام کنید

خبرگزاری شبستان: سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم از آغاز ثبت نام مسابقات قران تلاوت در شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  مسعود وادی پور، سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: ثبت نام دومین دوره مسابقات قرآنی "تلاوت " شهریور ماه امسال آغاز می شود.

این دوره از مسابقات در سه رشته قرائت به روش تحقیق و رشته حفظ پانزده جزء (بصورت پیوسته) و حفظ کل برگزار خواهد شد


وادی پوراظهار کرد مسابقات تلاوت از ویژگیهای خوبی برخوردار است که بر این اساس جهت آشنایی متسابقین با مفاهیم والای قرآن و طبق آیین نامه اجرایی این مسابقات کلیه شرکت کنندگان اعم از قاری یا حافظ ، بایستی به سئوالات مفاهیم قرآن نیز پاسخ بدهند.که منبع این سئوالات در شروع ثبت نام اعلام می شود.یکی دیگر از ویژگی این مسابقه در روش تحقیق اینست که قطعات و فرازهایی که قاری بایستی قرائت نماید باید از حفظ تلاوت نماید.


بنابرگزارش روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم اذعان داشت : مسابقه در دو مرحله استانی و کشوری و در دو پایه سنی زیر شانزده سال و بالای شانزده سال برگزار خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد مرحله استانی در آذر ماه سالجاری و مرحله کشوری در بهمن ماه امسال برگزار می شود. و به نفرات منتخب هر رشته به رسم یادبود جوایز ارزنده ای اهداء می گردد.

پایان پیام/

کد خبر 389502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha