آمادگی اعضایی کانون های مساجد برای خلق حماسه سیاسی

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسات قرآنی استان مرکزی آماده خلق حماسه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری٬ مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی (20 اردیبهشت) در دیدار اعضای کانون های مساجد و موسسات قرآنی شهر اراک با نماینده ولی فقیه که در دفتر ایشان صورت گرفت٬ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: این ماه های با عظمت مقدمه ای برای حضور در شهر الله اکبر است.

وی ضمن تاکید بر بهره گیری از این ماه های با برکت، افزود: مدیران موسسات قرآنی و مسوولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی تلاش گسترده دارند.

حجت الاسلام ذوالفقاری در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره در همه عرصه های حضور فعال داشته و با همراهی با مقاوم عظمی ولایت بهترین مواضع را گرفتند و در این حماسه سیاسی نیز شرکت گسترده خواهند داشت.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه حضور آگاهانه و گسترده ملت ایران در انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری بر تاریخ نظام اسلامی است٬ اظهار کرد: با یاری خدا و پشتیبانی و حمایت ملت ایران، این حماسه سیاسی به بهترین نحو و گسترده ترین حضور صورت می گیرد و توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

این مقام مسوول در ادامه اظهار کرد: ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی هر جایی که نیاز به پشتیبانی و حمایت بوده حضور داشتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بهتر از دیروز به دنیا معرفی کردند.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در این راستا فعال هستند٬ ادامه داد: در صحن مساجد نیز امامان جماعت با سخنرانی های خود مردم را رهنمون داده و از طریق نشریات و مجلات نیز در رابطه با بحث های مختلف اطلاع رسانی شده و اعضای کانون های مساجد نیز مواضع خوبی گرفته اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 261820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha